Xəbər lenti
Bakıda "Ayfon 17″yə görə izdiham: yüzlərlə insan tələyə düşdü

Bu axımın səbəbi nədir? Xüsusilə sosial təminatın zəif olmasından şikayətlənən insanların belə bu addımı atması nədən qaynaqlanır? Məsələ marketinq taktikasıdır, ya cəmiyyətdəki psixoloji boşluq?
Psixoloq Nərmin Ağayeva deyib ki, bu, marketinq oyunudur:

Psixoloq bildirib ki, insan yeni telefon aldıqda müvəqqəti emosional rahatlıq tapır:
"Bu, psixoloji boşluqların kompensasiya mexanizmi kimi işləyir. Sosial təminat zəif olsa belə, bəziləri heç olmasa texnologiyadan geri qalmaq istəmir. Nəticədə həm marketinq strategiyaları, həm də psixoloji ehtiyaclar birləşərək kütləvi tendensiyalara səbəb olur. Çünki müasir cəmiyyətlərdə telefon, xüsusən də "Ayfon" sadəcə rabitə vasitəsi deyil, sosial status göstəricisidir. İnsanlar ən son modeli əldə etməklə, ictimai mühitdə öz mövqeyini nümayiş etdirmək istəyir. Psixoloji baxımdan bahalı və məşhur bir markaya sahib olmaq şəxsin özünəinamını artırır". globalinfo.az
Manevr.az
Xəbəri paylaş
Çox oxunanlar
Son yüklənənlər



Axtarış
Reklam

İqtisadiyyat
Ədəbiyyat
Kriminal
Yazarlar
İmarət Cəlilqızı
Emil Rasimoğlu
Emil Rasimoğlu
Emil Rasimoğlu
Cahangir NAMAZOV
-Təranə Dəmir
- Sevil Nuriyeva
Sorğu
Portalımızı dəyərləndirin.
Çox oxunanlar