Xəbər lenti
Alkoqolsuz şərab və pivənin əsas təhlükəsi açıqlandı
Yeni Cənubi Uels Universitetinin (Avstraliya) alimləri müəyyən ediblər ki, yeniyetmələrin alkoqolsuz şərab və pivə istehlakı yetkinlik yaşına çatdıqdan sonra əsl spirtli içkilərə həvəsi artıran amil kimi çıxış edə bilər.
Araşdırmanın nəticələri "Appetite" jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatda 600-ə yaxın yeniyetmə iştirak edib. Alimlər subyektlərdən tərkibində sıfır spirt olan içkilər içmək təcrübələrini təsvir etməyi və onların dadını xarakterizə etməyi xahiş ediblər. Nəticələr göstərib ki, sorğuda iştirak edənlərin yarıdan çoxu pivə və şərabın alkoqolsuz alternativlərini cəlbedici hesab edir. Subyektlərin üçdə biri artıq belə içkiləri sınadıqlarını söyləyib.
Həmçinin qeyd edilir ki, bəzi tədqiqat iştirakçıları alkoqollu içkilərin alkoqolsuz variantlarını onları pivə və şərabın daha da alınmasına və yetkinlik yaşına çatdıqdan sonra aktiv istehlakına sövq edən "giriş məhsulları” kimi təsvir ediblər. Alimlər əlavə ediblər ki, valideynlərin və həmyaşıdlarının alkoqolsuz məhsulları seçməyə təşviq edilməsi onların dad və istehlak nümunələri ilə bağlı müəyyən müsbət assosiasiyaları gücləndirir. Bu cür "müsbət təcrübə" yetkinlik dövründə alkoqol asılılığı üçün risk faktoru kimi çıxış edə bilər. qaynarinfo
Manevr.az
Araşdırmanın nəticələri "Appetite" jurnalında dərc olunub.
Tədqiqatda 600-ə yaxın yeniyetmə iştirak edib. Alimlər subyektlərdən tərkibində sıfır spirt olan içkilər içmək təcrübələrini təsvir etməyi və onların dadını xarakterizə etməyi xahiş ediblər. Nəticələr göstərib ki, sorğuda iştirak edənlərin yarıdan çoxu pivə və şərabın alkoqolsuz alternativlərini cəlbedici hesab edir. Subyektlərin üçdə biri artıq belə içkiləri sınadıqlarını söyləyib.
Həmçinin qeyd edilir ki, bəzi tədqiqat iştirakçıları alkoqollu içkilərin alkoqolsuz variantlarını onları pivə və şərabın daha da alınmasına və yetkinlik yaşına çatdıqdan sonra aktiv istehlakına sövq edən "giriş məhsulları” kimi təsvir ediblər. Alimlər əlavə ediblər ki, valideynlərin və həmyaşıdlarının alkoqolsuz məhsulları seçməyə təşviq edilməsi onların dad və istehlak nümunələri ilə bağlı müəyyən müsbət assosiasiyaları gücləndirir. Bu cür "müsbət təcrübə" yetkinlik dövründə alkoqol asılılığı üçün risk faktoru kimi çıxış edə bilər. qaynarinfo
Manevr.az
Xəbəri paylaş
Çox oxunanlar
Son yüklənənlər
Axtarış
Reklam
İqtisadiyyat
Yazarlar
Sevinc QƏRİB
KƏRAMƏT
KƏRAMƏT
Emil Rasimoğlu
KƏRAMƏT
Aydın Canıyev
Aydan Ay
Sorğu
Portalımızı dəyərləndirin.
Çox oxunanlar