Sizin Reklam Burada
Xəbər lenti
19-04-2024
BÜTÜN XƏBƏRLƏR

Süni intellekt ölümcül supervirusu məğlub edə bilən antibiotik kəşf etdi

Tarix: 26-05-2023 10:23     Baxış: 4141 A- / A+
Yapay zeka ölümcül süper virüsü yenebilecek antibiyotik keşfetti
Bu dəfə süni intellektin köməyi ilə təhlükəli infeksiyalara səbəb ola bilən A baumannii bakteriyasına qarşı təsirli dərman olan abaucin aşkar edilib.

Manevr.az xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, “Nature Chemical Biology” jurnalında dərc olunan yeni araşdırmaya görə, MakMaster Universiteti və Massaçusets Texnologiya İnstitutundan bir qrup alim ölümcül supervirusu öldürmək üçün istifadə oluna bilən yeni antibiotik kəşf ediblər.

Sözügedən superböcək Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının "əvvəlki patogenlər" arasında "kritik" təhlükə kimi təsnif etdiyi Acinetobacter baumannii-dir.

Bu patogen insan sağlamlığı üçün "ən böyük təhlükə" yaradan bakteriyalar ailəsidir.

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının məlumatına görə, bakteriyalar müalicəyə müqavimət göstərmək üçün yeni yollar tapmaq üçün daxili qabiliyyətlərə malikdir və digər bakteriyaların dərmana davamlı olmasına imkan verən genetik material ötürə bilir.

A baumannii xəstəxanalar, qocalar evləri və ventilyator və qan kateterinə ehtiyacı olan xəstələr və əməliyyatlardan açıq yaraları olanlar üçün təhlükə yaradır.

Bakteriyalar ətraf mühit xidmətlərində və ortaq avadanlıqlarda uzun müddət yaşaya bilər və çox vaxt əllərlə yayıla bilər.

Baumannii qan infeksiyalarına əlavə olaraq sidik yollarında və ağciyərlərdə infeksiyalara səbəb ola bilər.

Xəstəliklərə Nəzarət və Qarşısının Alınması Mərkəzlərinə görə, bakteriyalar infeksiya və ya simptomlara səbəb olmadan bir xəstədə "kolonizasiya" edə və ya yaşaya bilər.

Cümə axşamı günü aparılan araşdırma, tədqiqatçıların yeni struktur siniflərini proqnozlaşdırmaq üçün minlərlə antibakterial molekulu yoxlamaq üçün süni intellekt alqoritmindən istifadə etdiklərini ortaya qoydu.

Süni intellektin skan edilməsi nəticəsində tədqiqatçılar abaucin adlandırdıqları yeni antibakterial birləşməni müəyyən edə bildilər.

"Hansı kimyəvi maddələrin bir qrup bakteriyanı öldürə biləcəyini və hansının öldürmədiyini söyləyən çoxlu məlumatımız var idi. Mənim işim bu modeli öyrətmək idi və bu modelin əsas məqsədi bizə yeni molekulların antibakterial xüsusiyyətlərə malik olub-olmayacağını söyləmək idi". MacMaster Universitetinin aspirantı Qari Liu dedi.

Alimlər süni intellekt modelini öyrətdikdən sonra ondan əvvəllər rastlaşmadıqları 6680 birləşməni analiz etmək üçün istifadə ediblər.

Təhlil bir saat yarım çəkdi və sonra bir neçə yüz birləşmə istehsal edildi, onlardan 240-ı laboratoriyada sınaqdan keçirildi.

Laboratoriya testləri nəticədə abusin də daxil olmaqla doqquz potensial antibiotik aşkar etdi.

Sevda S