Turistlər qaldıqları otel nömrəsindən nəyi götürə bilərlər, nəyi yox?
Manevr.az aviatravel.az-a istinadən bildirir ki, "The Sun"ın yazdığına görə, bəzi hallarda turistlər əlavə xərclə üz-üzə qala bilərlər.
"Otellər, turistlərin tərlik və mini şampun şüşələri kimi təkrar istifadə edilə bilməyəcək şeylər götürməsini gözləyir, ancaq çamadanınızda evə apara bilməyəcəyiniz şeylər haqqında olduqca ciddi qaydalar var. Otelin səxavətini səhv qiymətləndirsəniz, itkin əşyanın dəyərini ödəmək üçün hesabınıza böyük bir pul əlavə edə bilərsiniz", - deyə nəşr xəbərdarlıq edir.
Siyahı isə belədir:
Kosmetik dəstlər: götürə bilərsiniz. Hər turistin yanında mini şüşə şampun və kondisioner götürmək haqqı var. Üstəlik, bu "bonus" tezliklə keçmişdə qala bilər. Ətraf mühit uğrunda mübarizə və itkilərin azaldılması adı altında otellər vanna otağında artıq böyük "stasionar" şüşələrdən istifadə etməyə başlayırlar. Yəni, turistlər artıq bunları da götürülə bilməyəcəklər.
Tərlik: götürə bilərsiniz. Otellərdə buraxılan birdəfəlik tərliklər yenidən istifadə edilə bilməz. Turistin onları özü ilə aparmasını heç kimi narahat etmir. Yeri gəlmişkən, turistlərə otel otağında, xüsusən də xalçalarda tərlik istifadə etmələri tövsiyə olunur. Əlavə olaraq, birdəfəlik məhsullar otaqdan götürülə bilər - tikiş dəsti, diş fırçası, dəftər və ya qələm.
Çətirlər: ümumiyyətlə götürə bilərsiniz. Bir çox otel yağış yağanda turistlər üçün çətir verir və qəzetin qeyd etdiyi kimi çətirlər adətən markalı olduğundan otel üçün yaxşı bir reklamdır. Üstəlik, bir qayda olaraq, foyedə çətir olan bir stend var və turistlərdən hansını götürüb qaytarmadığını izləmək çətindir. Buna əlavə edə bilərik ki, bir qayda olaraq otel çətirləri keyfiyyətsizdir və küləkli havalarda onunla gəzintiyə çıxdıqdan sonra turist onu texniki olaraq geri qaytara bilməz - çünki gəzintinin sonuna qədər bu "məhsul"un dağılması riski var.
Xalatlar və digər tekstil əşyalar: icazə verilmir. "Son illərdə əksər otellər götürülən bu əşyaların otaq qiymətinə əlavə ediləcəyini açıq şəkildə bildirirlər. Qəzet yazır ki, bununla bağlı xəbərdarlıq hətta paltar askısına yapışdırılır. Bir turistin bir dəsmal və ya xalat "çıxartması" riski otellər tərəfindən qaçılmaz itkilər kimi qeyd olunur, qəzet də qeyd edir ki, risk etməmək daha yaxşıdır.
Yastıqlar: icazə verilmir. The Sun qəzetinin yazdığına görə, London otelində yastıq oğurluğu o qədər çox idi ki, "oğru qonaqlara" faktura göndərirdilər.
Minibar: icazə verilmir. Otellər, turistlərin pullu minibardan məhsul götürməməsi üçün müxtəlif tədbirlər tətbiq edirlər.
Nəşr həmçinin qeyd edir ki, otellər 99% hallarda "kiçik oğurluğu"a görə heç bir məsuliyyət daşımırlar.
"Çıxarkən, qonağın bir şey oğurladığını yoxlamaq çox çətindir. Ona görə də otellər artıq illik büdcəsində oğurluğun hesabını tutub. Eynilə dəsmallar, on il əvvəl otellər üçün əsl problem idi. Ancaq indi dəsmallar əsasən baxım xərcləri hesab olunur və onların dəyişdirilməsi büdcə daxilində çox diqqətlə planlaşdırılır. Bir dəsmal və ya yastıq işlək bir xərcdir, qonaq gəlirdir, buna görə də dəsmal ehtiyatları həqiqi ehtiyacların təxminən 200%-ni təşkil edir".
Və yenə də otelləri "təmizləməyə" dəyməz - Britaniya nəşri əlavə edir. Çünki otellər problemli turistlərin "qara siyahısını" daima saxlayır.
Xəbər lenti
Axtarış
Reklam
İqtisadiyyat
Yazarlar
Sevinc QƏRİB
KƏRAMƏT
KƏRAMƏT
Emil Rasimoğlu
KƏRAMƏT
Aydın Canıyev
Aydan Ay
Sorğu
Portalımızı dəyərləndirin.
Çox oxunanlar