Sizin Reklam Burada
Xəbər lenti
21-01-2025
BÜTÜN XƏBƏRLƏR

İstehlak mallarında qüsur aşkarlanarsa, nə etməli? - VİDEO

Tarix: 11-12-2023 09:20     Baxış: 4214 A- / A+


Əksər istehlakçıların məhsul alarkən diqqət yetirdiyi əsas amil onun zəmanətidir.
Hesab edilir ki, məhsula zəmanət verilirsə, deməli keyfiyyətlidir.
Azad İstehlakçılar Birliyinin sədri Eyyub Hüseynov bildirib ki, məhsullara verilən zəmanətlə bağlı problemlər ən çox texniki vasitələrin və mobil telefonların alışı zamanı olur:

"Təəssüf ki, bəzi şirkətlər müştərilərə məhsul alışı zamanı zəmanət talonu təqdim etmirlər. Zəmanət talonu verilən məhsullarla bağlı yaranan problemlər mağaza tərəfindən həll olunmalıdır”.Hüquqşünas Hikmət Əliyev bildirib ki, məhsula verilən zəmanət onu aldığınız günündən hesablanır.



Xəbəri paylaş







Adınız:*
E-Mail:
Şərhiniz:
  • winksmile
    laughing
    angry
Kodu yazın: *
yenilə, əgər kod görünmürsə



Çox oxunanlar




Son yüklənənlər


Axtarış

Reklam

İqtisadiyyat
Media
Ədəbiyyat
İdman
Kriminal
Şou-biznes
Elan
Yazarlar
Təqvim

«    Yanvar 2025    »
BeÇaÇCaCŞB
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Sorğu


Portalımızı dəyərləndirin.



Çox oxunanlar