Sizin Reklam Burada
Xəbər lenti
28 mart
27 mart
BÜTÜN XƏBƏRLƏR

Təhsil Nazirliyi: Dərslərin maraqlı və keyfiyyətli olması üçün səylərimizi əsirgəmirik

Tarix: 12-03-2020 10:59     Baxış: 2160 A- / A+
Təhsil Nazirliyi: Dərslərin maraqlı və keyfiyyətli olması üçün səylərimizi əsirgəmirik


Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə "Mədəniyyət" kanalında yayımlanan "Dərs vaxtı" verilişinə olan maraq kifayət qədər yüksəkdir.

Manevr.az xəbər verir ki, bunu Təhsil Nazirliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr sektorunun müdiri Cəsarət Valehov deyib.

Onun sözlərinə görə, dünən videodərslərin keçirildiyi ilk gün olsa da, dərsləri izləyənlərin sayı çox olub:

"Videodərslər "Mədəniyyət" kanalının "Facebook" səhifəsində də yerləşdirilir. Adi bir nümunə olaraq bunu qeyd edim ki, iki gün əvvəl "Mədəniyyət" kanalının "Facebook"dakı abunəçilərinin 2000 olduğu halda, indi abunəçilərin sayı 13 mini ötüb. Bunlar videodərslərə olan marağın göstəricisidir. Biz bu dərslərin maraqlı və keyfiyyətli olması üçün səylərimizi əsirgəmirik".

Xatırladaq ki, koronavirus təhlükəsi ilə əlaqədar martın 3-dən 27-dək ölkənin bütün təhsil müəssisələrində təlim-tədris dayandırılıb.

Təhsil Nazirliyi bu müddət ərzində şagirdlərin dərs proqramından geri qalmaması üçün martın 11-dən videodərslərin keçirilməsinə başlayıb.

Manevr.az








Adınız:*
E-Mail:
Şərhiniz:
Qalın mətn Maili mətn Vurğulanmış mətn Silinmiş mətn | Sol kənar üzrə düzləşdir Mərkəz üzrə düzləşdir Sağ kənar üzrə düzləşdir | Təbəssümlərin əlavə edilməsi Renk Seç | Gizli mətn Sitatın əlavə edilməsi Seçilmiş mətni kiril əlifbası transliterasiya ilə dəyişdir Spoiler Ekle
Sorğuya cavab yazın:
Saytımızın adının ilk hərfini yazın
Cavabınız:*
Kodu yazın: *



Çox oxunanlar




Son yüklənənlər


Axtarış

Reklam

İqtisadiyyat
Media
Ədəbiyyat
İdman
Kriminal
Şou-biznes
Elan
Yazarlar
Təqvim

«    Mart 2020    »
BeÇaÇCaCŞB
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Sorğu


Portalımızı dəyərləndirin.
Çox gözəl portaldı
Yaxşı portaldı
Yaxşıdı ...anma...
Yaxşı ola bilər
Xoşlamadım



Çox oxunanlar